Birbebetoannesi benim doktorlardan dinleyip anladığım kadarıyla progesteran vs. gibi kanamaya müdahale edilmesi aslında gebenin psikolojik olarak rahatlatılması imiş bir bakıma, çünkü eğer düşük olacaksa bunun önüne hiçbir şey geçmezmiş, tabi her doktorun tedaviye yaklaşımı farklı olabiliyor hastaya göre, ben de iğne vs vermedi diye panik olmuştum ama kendim derin araştırmalar yapınca doktoru taktir ettim, doğal sürece müdahale etmeyip beklediği için, ve 10 gün sonra gel dediğinde kanama 9. günde bitmişti ve sanki doktor bunu biliyor gibiydi, o an sakin kalıp müdahale etmemesi beni biraz şaşırtsa da süreci sakince gözlemleyince anladım onu, sonra bana bi’ sürü şey anlattı kanama sebebi tetikleyiciler genetik olabilir, rahim kasları zayıf olabilir, kabızlık, kusma, hareket sıklığı vs.. hepsi kanamaya sebeb olabilir demişti, şu an gözleme devam ediyorum, maalesef bir kere kanama olunca hep o tedirginlikte oluyor tekrar olur mu diye ama işte sakin olmak çok önemli, internette pek çok doktor videosu var konu ile ilgili takip edebilirsiniz olmadı ikinci bir doktora daha gözükün onun görüşünü de alın, umarım süreci sağlıklı, kaygısız atlatırız hepimiz 🌸