gozdtd Selam kızlar. 2. gebeliğim. 28. haftadayım ve kan uyuşmazlığımız var. İndirekt Coombs sonucu da negatif çıktı ama takipli doktorum iğne vurulmamdan yana. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Devlet kanama olmayınca vurmuyoruz dedi.