Merveakyl
Geceleri bacağıma çok kötü şekilde kramp giriyo 😔 dün gece çok kötü kramp girdi ayağım hafif şişti 10 dk sürdü ağrısı hala bile o ağrı bacağımda var size de böyle oluyor mu ?
Balboncugum
Oluyor canm hemde fazlasıyla magnezyum eksikliğinden kaynaklaniyormus doktoruna soyle gidince ilaç veriyor
REYHANdnmz
Doktoruna magnezyum yazdır camım. Gece bacağıma gündüz parmaklarıma giriyordu kramp Allah’a şükür magnezyum fayda etti
DuyguDnmz
Benim de dün akşam oldu gece yatakdan kalktım zıplarken iyi ettim 🙃😉
Merveakyl
Magnezyum yazdı doktor ama içemiyorum suya atılıp içiliyo zorluyorum kendimi içemiyorum