Gizem0610 37+2yim eşim şuan yanımda yok 3 nisanda yanımda olucak o zamana kadar doğum yapmak istemiyorum bi sorun olurmu uzama şansı olurmu ailemde yanımda değil ilk çocuğum yanımda olamamasının o tarihte olabilecek olmasının sebepleri var
Edafmo Gizem0610 erken doğum olmuş olsa doktorlar tarafından engellenebilir belki serumlarla vs ama bu vakitte sonra ne doktor ne siz engelleyemezsiniz doğum olacaksa
myangelson Gizem0610 normal doğum olacağı vakitlere gelmişsin artık bebek ne zaman gelirse o zaman doğum olur 🤷🏻♀️ doktorlar da durdurmaz bunu doğumu da engelleyecek senin yapabileceğin birşey yok