Findukli_Lokum Manuel gögüs pompası mı, yoksa elektrikli mi? Çift gögüs mü tek mi? Kullanıp memnun kaldığınız markalar hangileri? Haydiiin tecrübelerinizi yazıverin bacılar 🙃
Busel Findukli_Lokum daha kullanmadim ama elektrikli aldim Manuel sakın alma arkadaşım dinlemedi Manuel aldı gitti sonra ise yaramayınca elektrikli aldı iki ayrı para oldu anlayacağın
Edafmo Findukli_Lokum elektrikli tekliler gayet iş görüyor 🥰manueller kullanışlı değil, elektrikli çiftlilerin de tekliflere göre perdormansı düşük olduğunu okumuştum yorumlarda
Busel Findukli_Lokum ciftle tekin arasında az fark vardi indirim zamanı eşim cift aldı lansinoh 200 300 tl kadar bi fark vardı bizim aldığımız donem
Devinella Findukli_Lokum ben manuel kullandım lansinoh gayet de yeterliydi işimi gördü ama eğer çalışan anneyseniz kesinlikle elektrikli tavsiye ederim