beste_clkk03 Kızlar bu 2. Gebeliğim yürürken kasığım ve belim çok ağrıyor sadece yürürken oluyor 6 aylığım bu durumu yaşayan varmı
gamzeayannn beste_clkk03 canım bende 24. Haftamdayım sağ kasığımda arasıra gelen bir ağrı var su içiyorum sakinleşmeye çalışıyorum dr sormadım henüz haftaya kontrolüm var soracağım
Deyzi_2000 O ağrılar sürekli bende de var yürürken deil otururken de ağrıyor benim. Ben 10 haftalığım gaz sıkışmasıda var ekstradan kasik ve bel ağrım da var normal mi bilemiyorum gebelik şeyleri işte