Senatuna71 evet canim ozlem hanima gidiyordum. Sehirde dogum yapmaya karar verince oguzhan beye aldim sira uzaktanda akrabamizmis eşim tarafindan galiba. Araştırmanin hastaanesi yetersiz bence kuzum ya doktorlar iyi olabilir de boşalmis iyice sehir hastanesi daha iyi gibi. Normal dogum mu seninki