E_r_s_n3004 Merhaba arkadaşlar 23 haftalık gebeyim dün bebeğimin hareketlerini hep hissederken bugün de hiç hissetmedim normal mi sizce arada durgunluk olur mu böyle
meryem_06x E_r_s_n3004 bende 23 az önce doktordan geldim iki gün öncesi dışardan bile görüyodum çocuk bu zamanda küçük suyun çok olduğu için hareketleri hisetmeyebilirmişiz çok normalmiş + bu haftalar hep uyuyorlarmış
Eylulkelebegi Bende 24-25. Haftada pek hissedemedim 28. Haftaya kadar düzensiz olması normalmiş korkma bir hafta hareketliyse bir hafta durgun olabiliyor 😍
guzelanne01_ E_r_s_n3004 bende 23+2 yim canım bende bugun çok az hissediyorum yoruldumda bide gayet normal kızımdada aynıydı durgunluk olur olmaz uyur uyanır Hiç 0 hissedersen 2 gün boyunca doktoruna danış ama