Benas bu konuda net bir bilgim yok ama şunu söyleyebilirim diyelim ki amniyosentez yaptırdınız bir problem çıktı bunun anne karnında bir çözümü var mı? Eğer yoksa boşuna gebeliği de riske atmaya gerek yok kendini de germene stres yapmana gerek yok. Burada çok fazla gördüm erkek bebeklerde bu durumu. Kendinizi strese sokmayın takip edin ama eninde sonunda herşey olacağa varıyor. Düşük riski yaşadığım bir dönemdeyim ve kendime bunu söylüyorum her zaman ☺️ Rabbim bebeğine ömür biçtiyse ne olursa olsun o bebek dünyaya gelecek 😊