Kızlar selamın aleyküm 🫶🏻 Öncelikle 2 gebeliğimde düşükle sonuçlandı 2 yıllık evliyim ve genetik testi yapıldı sonucum turner sendromu çıktı yani sanırım doktorumuz büyük ihtimal tüp bebek dedi sağlıklı genleri seçebilmek için.. Tüp bebek nasıl oluyor özelde ve devlette fiyatlar nedir daha önce hamile kalabildiğim için ilk seferde tutma olasılığı nedir bilgisi olan var mı lütfen yazın 🫶🏻