Herkese merhaba , merak ettiğim bir konu var şu an 1.68 boy -78 kg yum. Gebeliğe 68 kg ile başladım ve malesef 10 kg ya ulaştım özellikle son 2 ay bir anda 6 kg aldım. Şeker her şey normal çıktı. Öyle çok fazla yemiyorum da . Siz neler yaptınız önerileriniz neler yoksa bu normal mi gerçekten merak ediyorum 😞 bu arada şu an 22 hafta+4 gündeyim