Kızlar evlendiğimde beri mantar enfeksiyonu oluşuyor vajinamda bazen gidiyor bazen aşırı çok oluyor doktora gitmistim fitil ve krem verdi ama bir işe yaramadi kaşıntı da oluyor . İlişkide zorlandigim olmamisti hiç ama bu sefer yırtılmış gibi acıdı yara oluşmuş gibi akıntı da oluyor bazen beyaz ve sarı renkte . Olan varmi nasıl geçirdiniz doğal şeyler denemek istiyorum ilacın çok etki ettiğini düşünmüyorum . Doktora gittiğimde yine görüşeceğim bakalim… çok kötü birsey birde aşırı kaşınıyor nasıl yapicam bilgisi olan varmi lütfen yardimmmm😖😖😖