Kuzum benim ilgili doktor bulman lazım benimki de aynısını dedi 14 haftalıktım bildiğin başından savdı beni dedim cinsiyeti belli mi ne belli olması 1 ay sonra anca netleşir şuan hiç bişey söyleyemem cihaz kötü dedi ve inanırmısın kötü bir fotoğraf çekip verdi bebek bile belli değil doktor değiştirdim 2 hafta sonra ona gideceğim özelden gelmiş olan bir doktor belki o söyler inşallah beğenirsem onunla devam edeceğim

Okadar kötü çekmiş ki haftası bile yanlış çıkmış ultrason da