Feyza4 kahvetutkunu23 yaptırdım tadi normal çilekli gazoz tek sıkıntı uzun süre beklemek ve aç karnına miden şişecek kadar çok sıvı almış olmak onun harici çekinmenize gerek yok , normaldi bebegimin hareketi bi sıkıntı yaşamadım sadece açlıktan biraz halsizleştim
ArvenMom kahvetutkunu23 sakin ol hareket eder birden vücudun sarsılıyor arkası dönük uyuyo olabilir çok sarsıyor kendimden biliyorum🥰
Hilal2901 kahvetutkunu23 zararı tabiki de yoktur sürekli yüksek miktarda şeker almıyoruz vücuda. Aksine bence yaptırılmalı vücutta bir sıkıntı varsa ortaya çıkar. Ama hem aç karnına içip hem saatlerce hastanede yoruluyorsun hem de yüksek miktarda bir yükleme olduğundan bebişin durgunlaşmıştır. Hiç bir sorun yoktur sağlıkla gelsin
symabskrt Salı günü yaptircam en düşük dozdan 50 ml den dedi ailende varmı diye sordu yok dedim ama bende pcos tan dolayi insilun direnci vardi gebelikten önce şeker hapı kullandım diyince en düşük dozdan bakalım dedi 25 hafta ikiz gebelik