Araştırma hastanesi ya da tecrübeli bir doktor bulursanız normal doğum yapılabiliyor. Ben şuan bir aksilik olmazsa normal düşünüyorum. Bebeklerin baş geliş olması önemli. Ama bebeklerde %3 lük bir makat geliş durumu yaşanıyormuş. Yani aslında oldukça mümkün görünüyor. Hayırlısı bakalım ☺️Erken doğum riski , bebeklerde düşük kilo sorunu, suyun gelmesi gibi problemler yoksa Allah ta nasip ederse normal doğum da mümkün.