beyazaycicegi Hazırlığı bitenler, dolap düzeniniz var mı? Nasıl düzenlediniz bebeğinizin eşyalarını/kıyafetlerini/bakım ürünlerini vesaire. Görselli atar mısınız, bizlere de fikir olsun :)
Mustafayigitvebeytugannesi beyazaycicegi üçüncü gebeliği olup 32 haftaya giriş yapıp bebeğinin sadece hastane çıkışı olan ben bu postu beğenmedi 😭 neyse abilerininkiyle idare edecek benimki üçü de erkek 😅😅
Melisiniz1205 beyazaycicegi Ya bende tam olarak hazırlık aşamasındayım üstten geliş şöyle bi düzenlemişliğim var, size de fikir olsun 😍🥰
beyazaycicegi Mustafayigitvebeytugannesi yaaa demeyin öyle, Rabbim size 3. kez nasip etmiş 😍 Bende ilk ve inanın çok az şey almaya çalıştım abartmamak adına, büyüyorlar sonuçta 😄 Ordan burdan hediye geliyor ister istemez 🙈 Ve oda yapmadım kızıma, ilk 3 ay annemlerde olacağımız için eski odamdaki dolabıma yerleştiriyorum ama nasıl yapacağımı bilemedim açıkçası 😂
Mustafayigitvebeytugannesi beyazaycicegi ilk olunca heves oluyor normal tabiki senin telaşlanman 🥰 Allah’ım kolay doğumlar nasip etsin 🤲🌺 Hayırlısıyla yerleştir bebeğinin kiyafetlerini giydirmek nasip olsun inşallah 🌺🤗