Hilal2901 Yenidoğan bebek bezi ve ıslak mendil ne marka öneriyorsunuz. Bizim için de normal ped ve göğüs pedi ne marka önerirsiniz almak istiyorum da neye bakarak karar verilir bilemedim
Tubatgn Hilal2901 Sleepy bez ve ıslak mendil kullanıyorum sorun yaşamadım Göğüs pedini e bebekten almıştım sanırım kendi markası olanından Ped olarakta önce mesane pedi aldım ama çok tahriş etti büyük olduğu için normal pede geçtim yine tahriş oldum ister istemez 7 24 altımda çareyi üstüne eski tişörtümü keserek parçasını yerleştirerek buldum
61lazkizi61 Hilal2901 bez için sleepy ve babyturco tercih ettim ilk bebeğimle onları kullandım islak mendil için babyturco tercih ettim ben göğüs pedi almadım ilk gebeligimde kullanmadım gümüş.kalkan kullandım kendim içinde her iki gebelikte de depent tercih ettim c☺️
Hilalttk16 Hilal2901 merhaba ıslak mendil sleepy sensetive aldım bezi molfix aldım 😌 hasta bezi olarak depend aldım, göğüs pedi de wee aldım bakalım umarım iyi çıkar 😄
Hilal2901 Tubatgn bu depend gibi kilot pedlerden gerek yok sanırım bana gereksiz geliyor. Ben de normal ped alırım heralde
Tubatgn Hilal2901 Bencede gerek yok üstü kilot altı yine orkid canım Hastaneden gazlı ped kullandım 2 gün sonra mesane pedi aldım ama büyük olduğu için her yeri mahvetti normal pede geçtim o da aynı şeyi yaptı üstüne tşört parçası koyuyorum bende
61lazkizi61 Hilal2901 evet çok.memnundum hatta ablam.ve görünceye.ayji zamanlarda doğum yaptık onlar almamıştı hep.yara.oldular benden sonra aldılar.keske başta alsaydık dediler yara olsa bile takınca sabaha geciyordu
Hilalttk16 Hilal2901 kesinlikle 😅😅 Philips in göğüs pedi öneriliyor diye duydum ama bayağı bir pahalı 😅
Mommyy0708 Hilal2901 yenidoğan bez ve mesane pedini yurtdışında yaşayan akrabam fazla olanını gönderdi o yüzden onu almadım ama daha sonrasında beze prima ile devam edeceğim. Islak mendil prima aqua pure istedim ama çok pahalıydı bende sleepy aldım. Göğüs pedi ise e bebekten almıştım markasını hatırlamıyorum
Yagmurrr98 Hilal2901 Molfix kullanıyorum doktorumuz Islak mendil kullanma kaynamış ılık suyla temizle popusunu dedi tabi dışarıya çıktığımız zamanda illaki ıslak mendil kullanıyorum oda Molfix yenidoğan
yask Bezi premium care ıslak mendili de unibaby yenidoğan aldım henüz kullanmaya başlamadık :) Doğumdan sonraki ilk aylar ıslak mendil kullanılmasını tavsiye etmedikleri için e bebekten bebek temizleme pamuğu aldım