Kızlar 3 şubatta ilk gebeliğimi öğrendiğimde nates vm+dha folikasit içeren multivitamin vermişti doktorum. Bugün doktor değişikliği yapıp başka hastaneye gittim bu folikasiti çok saçma buldu sade folikasit olması lazım sana Şuan ekstra vitamine gerek yok dedi. Ve imom primo gebelik öncesi yazıyor üstünde bunu verdi. Tereddüt ettim hani Şuan 8+1 günlük gebeyim neden hamilelik öncesi verildi diye mesaj attım bugün ki doktoruma eczaneden sonra evet bunu kullan dedi. aranızda gebelik öncesi folik asidi hamileyken içen oldu mu bu konuda bilgisi olan veya daha önce duymuş olan var mı kafama takıldı sizlere sormak istedim