Merhabalar 💕 başlığa yazdığım gibi ağrılarım var özellikle oturup kalkınca birden elektrik çarpıyor sanki kasıklarıma ve ağırlık gibi bir his var çekiliyor gibi ara sıra da bel boşluğuma ağrı giriyor sizce hamilelik belirtisi olabilir mi çünkü ben bu ay nedense çok ümitliyim 🥲❤️