Ay92 Kızlar nolur yardım edin ben bir türlü isme karar veremiyorum. Kiz ismi olarak cok çeşit var her gün başka isim duyuyorum kararım degisiyor:(
Mysmrt Ay92 Talya çok güzel bence. Kızım olsa ben ecem koyacaktım kraliçem anlamına geliyor öztürkçede
CmreKsidar Ay92 eşim kabul etse 2. İsim olarak Güneş koyacaktım ama 2. Kız olursa koyacağım öyle anlaştık. Bence Güneş 🌞
Ay92 Tiiffany yani aslında talya turkce isim ben oyle araştırdım yabancı halide var okunmasıyla tabi ama bazıları garip karşılıyor da onu ondan bilemiyorum
Selin22 Talya çooookkkk güzel hangi ay geliyor bilmiyorum ama ilk baharsa harika yakışır o zamana denk gelmese de çok tatlı bir isim bence hepsinden farklı ve güzel devin de güzel ama diziden ötürü patlayıp gitme ihtimali yüksek 😂
Ay92 Selin22 haziran başı gelecek gibi gözüküyor bende cok araştırdım ismi hoşuma gitti ama ilginç bulanlarda var ondan kafami karistirdilar:)
Selamcanim Talya çok güzel. Bende çok istemiştim ama benim kocamın sülalesine fazla gelir diye koymadım. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣