inci_neva1703 Kızlar doğumdan kaç gün sonra dikişleriniz iyileşti benim bugün 9. Gün oldu ve halen biraz ağrısı var oturup kalkarken yürürken vs.
bebek_firarda inci_neva1703 benim bugün 13.günüm. Sert zemine veya tabureye vs otururken ağrı oluyo az da olsa ama öbür türlü koltuk yatak vs onlarda olmuyo. Yok denecek kadar azaldı acısı. Kişiden kişiye değişir
Tubatgn inci_neva1703 Benim 8.gün oldu geçti Bi tane kaldı sanırım tek yer acıyor o da iyileşiyor sanırım