civcivin_annesi Kızlar geçen sefer yazmışdım kalp atışını duymadık diye. Şimdi doktordan geldik 7+3günlüyüz. Şükürler olsun kalp atışını duyduk😍İnşaAllah isteyen her kese nasip olur🤲
mrcfrt civcivin_annesi kaç haftalıkken duyulmamışti canım birde bugün karından mi duydu benimde yarın kontrolüm var gerginim biraz daha önce hiç duymadım malesef 3 defa kürtaj oldum rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲
civcivin_annesi mrcfrt 6+1olduğu zaman duymamıştım. Bu gün 7+3de duyduk ama altdan müayinede duyduk. Yine üstden duyamadık. Doktor geçen gitdiğimde olumsuz konuşmuştu. Hiç stres olmayın eğer duymazsanız 8-9 haftalık olana kadar duyula bilir.
civcivin_annesi mrcfrt İnşaAllah duyarsınız😍🤲daha küçük duyulmasa bile korkmayın.8-9hafta olana kadar bekleye bilirsiniz.🥰