denizslr26 canım bence doktora git. Ben nefes alamıyordum, öksürük desen o biçim, ateş falan çok kötüydüm. Evde kendi kendime geçirmeye çalıştım neler yedim neler içtim bana mısın demedi meğer influenza olmuşum ilaçla çok şükür 2 günde gözüm açıldı. Yorma hiç bedenini bilirim o hastalık halini.