Kubare134 acilicigkofte bende ikili testin sonucunu bekliyorum da e nabızdan mı baktınız? Ben göremiyorum da
Kubracigimm acilicigkofte kan sonucundan bu şekilde belli olmuyor testin sonucu. Bir grafiğe aktarıyorlar orada risk durumu var ya da yok olarak çıkıyor. Doktorunuzda vardır o grafik.
busrabaymis acilicigkofte Doktorun verdiği rapora bakacaksın canım önemli olan o Böyle bir rapor olacak bana normal demişti doktorum düşük riskliymisim
acilicigkofte Kubare134 yok hayır hastanenin laboratuvar sonuçları kısmından baktım ben dün yaptırdım bugün çıktı
Cgdem123 Kubracigimm Merhaba bu grafiği doktordan alıyoruz değil mi benim kan sonucum çıkmış iki tanesi baska yok sanirim
Kubracigimm Cgdem123 evet doktordan alınıyor o rapor. Kan sonucu e nabızda felan gözükebiliyor ama grafik sonucu doktorda oluyor o veriyor size.
Papatya0808 busrabaymis canım benimde kan tahlili görünüyor e nabızda 4gün oldu yaptıralı acaba gitsem verirler mi raporu yoksa erken mi
busrabaymis Papatya0808 Benim doktorum aradı canım raporunu vereyim gel de dedi gittim hatta açıklamasını yaptı bana pappa değeri 300un uzerindeyse normal ama 1000in altında istersen bi perinatolojiye görün dedi ben gerek duymadım değerim 887 benim
Papatya0808 busrabaymis ben devlette yaptırdım biraz da uzak gitsem randevusuz verirler mi ki birde 15gun demişti niye geldin derse diye çekiniyorum raporu alıp özel doktoruma gostercektim
MeltemKartal22 busrabaymis benimde senin le aynı yakın birbirlerine ama ben detaylıya girdim bence herkesim detaylıya girmesi laızm size bi arkadaş tavsiyesi kızlar ❤️
busrabaymis Papatya0808 kuzum valla belki rapor daha ellerine ulaşmamıştır bilmiyorum ben de belki ararlar seni aramazlarsa hastaneyi ara sor bence önce
busrabaymis MeltemKartal22 bu haftalarda yapamıyoruz detaylı dediler bana canım sadece ense ile burruna bakabiliriz dediler o yüzden girmedim ben 20.haftada perinatolojiye gidicem. Senin doktorun ne dedi sonucun için peki
Benvebebegim acilicigkofte kan değerlerin iyi çıkmış aşkım. Burun kemiği mevcut ense kalınlığının ölçümü de belli standartlarda ise ikili taraman iyi demektir 🙏🏻🙏🏻 muayeneden sonra bir kâğıt verdiler mi ? NT ile yazıp mm ile ölçümü olan bilgilendirme kağıdı
MeltemKartal22 busrabaymis herşey normel dedi sadece Kalbinde parlaklık gözüküyordu oda geçer dedi ve geçti çok şükür
busrabaymis MeltemKartal22 Çok şükür canım Allah’ım sağlıklı bir şekilde evlatlarımıza kavuştursun inşallah hepimizi 🙏
Sevgibhr MeltemKartal22 merhaba umut oldunuz banada bnde.perinatolojye gttim bagirsakta sadece parlaklik goruldu dgerleri normal kan verdm yurt disina gonderdik ins bzmkiside zamnla gecer bni hic rahatlatmadilar zamnla gecer seklinde 😔