Kızlar 2 hafta önce 19 haftalık kaybım oldu maalesef doktor bidaki gebeliğinde 12. Hafta da dikiş olucak ve devamlı yatacaksın dedi haftaya da doktor kontrolüm var ben rahim toparlandıysa hemen denemek istiyorum 12. Haftada atılan serklaj sizce tutar mı ya rahmim taşıyabilir mi sizce hemen atıcak birşey değil dimi çok tedirginim gerçekten morale ihtiyacım var