Merhaba ben 36 haftalık hamileyim doğumuma son 30 gün kaldı bebeğim 11 gün önce falan doğum pozisyonu aldı cumartesi gecesi halsizlik şikayetiyle acile gittim orda tansiyonum yemek yediğim halde 10/3 cıktı düşük olduğunu söylediler bana dhaa sonra benim kasık ağrılarım başladı doktoruma ulaştım kontrole gel dedi gittiğimde ultrasonla baktı normal dedi çatı muayenesi falan yok mu dediğimde ben ulrtasondan çatıyı ve sancıları görüyorum dedi bana sancı var demedi ama yokta demedi eğer bir durum olmazsa 3 hafta sonra kontrole gel dedi bişey olursa hemen gel dedi 2 gündür kasık ağrılarım cok arttı dün tansiyonum düşüktü yine dışarı cıkıp temiz hava almak iyi gelir diye düşündüm eve geldim kasık ağrılarım daha siddetli olmaya başladı dinlendim hic iş yapmadım uyudum falan ama geçmiyor sürekli ağrım var az önce tuvalete gittiğimde de benden sarı kıvamlı bir sürüntü geldi nişanım gelmiş olabilir mi acaba ilk bebeğim oldugu İcin cok cahil im hic bişey bilmiyorum bilmemek cok zor ya 😪