Ozggesen hiiiç korkma 12 gün önce spinal sezaryen oldum. Çok iyiydim. Ben psikolojik olarak rahat girmiştim sadece bebişini düşün o an, acı ağrı sızı nasıl olcak diye dert etme çünkü hiçbiri yok :) girer girmez masaya oturup omuzlarını önüne doğru rahatca bırak kambur pozisyonda, iğneyi hic hissetmiyorsun bile saniyelik bir sey hemen yapıveriyo sonra anlıyosun yaptıgını zaten bacaklarına anında sıcak basmaya başlıyo uyuşuyo hızlı bi şekilde. Geri yatar pozisyona geçerken onlar yardım ediyor kaldırıp koyuyolar bacaklarını o kadar hissetmiyosun bacaklarını düşün yani😂 5dk içinde bebek ağlamanı duyuyosun. Benim midem bulandı bi ara kusacak gibi oldum 2-3saniyelik bir seydi onu da söyledim zaten başında birisi bekliyor seruma bir şey sıktı hemen. Baya hazırlıklılar onlar her şeye sen hic sıkıntı etme. Bebis aglayinca baska bise düsünmüyosun zaten 5dkda dikis sürüyo sonra hoop odaya :)