Kubraunlu oncelikle gecmis olsun canim benim de iki disim birden kirildi biri idare ediyor ama biri gecen gece cok fena tuttu dayanilacak gibi degildi çektiğim agriyi anlatamam ne karanfil yagi ne baska bisey gecirdi daha once gitmistim ama bisey yapamayiz diye göndermişlerdi o geceden sonra mutlaka bisey yapilir diye tekrar baska bi kliniğe gittik once kendi doktoruma anestezi verilip verilmeyeceğini
sormami soyledi ben de kendi doktorumu aradim "ADRENALINSIZ anestezi" yapabilirler dedi ve o sekilde kanala basladilar 38 haftaliktim bunu yaptirirken ayrica Dr Banu Ciftcinin de bu konuyla ilgili videolari var izleyebilirsin cok şükür benim gecti bebegime de bi zarar vermedi cok sukur ama tabi gene de sen once kendi kadin dogum doktoruna bunu sor o sekilde yaptir derim.Tekrar gecmis olsun.