Gunicka Selam Kizlar ben dusunuyorum ki) Hamilelik testinde regl once kendisi belli eden bebekler kiz cikiyor) regl sonra Kendisi belli eden testler Erkek) ben boyle dusunuyorum)
Elisa55 Gunicka ilk hamileligimde 3 gün gecikmeyle ögrendim kızım oldu :) ikinciye hamileyim günüm gecmeden ögrendim erkek :)
Mervvvever Gunicka geçikmenin 6.günü belli oldu doktorum kiza benziyor dedi tezinizi çürütmus olayım 😅
Ahsenn031013 Gunicka cinsiyet belirleme hakkında daha nasıl bi yöntemler çıkacak diye hayretle izliyorum😂😂😂 Bu arada ilkinde önce öğrendim erkek😂 Şimdi yine regl öncesi öğrendim ama yine erkek😂
Gunicka Siz ne zaman oyrendiniz Hamile oldunuzu Regl oncemi sonra mi test gosderdi gosderdiyse de cinsiyyeti ne?)
BEBEK67 Benim 2. Gebeliğim , 1.yi adetim e 5 gün kala öğrenmiştim oğlum oldu 😊 bunu da adetim e 6 gün varken öğrendim erkek hissediyorum ama bakalım henüz öğrenmedim 😊
3kuzuAnnesiyim Gunicka 2. kizimi 5 gun gecikmeyle 1. Yi 10 gun gecikmeyle bunu 3 gun onceden ogrendim. 3 ude kiz. Bunu etkileyen tek sey testin kalitesi😀 kaset tipi alin en erkn ve kesin sonucu o veriyor
Hatice_123456 Adet günümde test yapmıştım negatif çıktı geç döllenme den dolayı ama kız gibi hissediyorum henüz cinsiyeti belli değil