Hangi modelinden bahsediyorsunuz? Bütün beyaz eşyalarım Arçelik ve hepsinden memnunum. Kurutma makinesini de yine arçeliğe güvenip 4-5 ay önce almıştım benim için çok iyi oldu. Bizim evde çamaşır derdi bitmez, çamaşır yıka, as, topla, katla. Yerimde çok yoktu. Valla çok iyi oldu. Fiyatlar git gide artıyor maalesef bence almayı düşünüyorsan kaçırma 🌸