Selamın aleyküm arkadaşlar aranızda yeniyim ve ilk gebeligim 11+4 haftalık hamileyim dün hem kalbim hem kasıklarım hem belim ve rahimde ağrım çok şiddetli bir şekilde oldu randevumda 14 de olduğu için biraz zamanım var muaneye aranızda bu şiddetli ağrıyi yaşıyan varmı