Ezgikiran benim doktorum Melih velipasaoglu 2. Gebeliğim ilk doktorumda oydu kızımla ilgili bı problem hiç duymadım çok iyi biri mutluyum doktorumla öyle söyleyim suanki gebeligimde 2li tarama testinde down sendromu riski çıktı 1000/1 bı risk olduğunu söyledi ve Fetal DNA yada karnından sıvı alabiliriz ama ben Fetal DNA öneriyorum dedi sıvı aldırmayi önermiyorum dedi önerdiği yoldan gttim açıkcasi sıvı aldırır mıydım aldırmazdim her şekilde dogurucam çünkü bunda sonuç %99 doğru çıkar dediği için buna gerek duyduk