Mustafaalpereninannesi İlk yaptığım test yaklaşık 30 35 dk sonra ikinci çizgi çıktı ikinci test tek çizgi çıktı sizce varmıdır ki anlamadım ben birde nasıl yikleniyor resim bilmediğim için atamadim
Hizligonzales Mustafaalpereninannesi 10dk.dan sonra cikan cozgi gecersiz diye biliyorum ben buharlasmadan dolayi oluyor sanirim tahminimce yoktur yarin tekrar sabah bidaha yapın isterseniz zaten gebelik varsa ilk 5dk icinde cikiyor hemen.