Hira_1 bende 5+4 teyim rahim ağzına yakın yere yerleşmiş 3.aya kadar beklicez yukarı çıkmasını ama onun dışında herhangi bir kan görmedim rahim içinde sağlıklı görünüyor haftaya kalbini dinleyelim Bir de bu esnada da oksapar iğne başlayalım dedi bende korkuyorum bişey olacak diye bir de geçen ay düşük yaptım onun üstüne bu ay yine hamile kaldım o da gitti rahim ağzına tutundu, savaşçı çocuğum ☺