Hafize23 Sancılar başlayınca açılmanın hızlı ilerlemesi için ne gibi şeyler yaptınız önerisi olan annelerin cevaplarını bekliyorum
Mysmrt Hafize23 sancıyı hastanede çektim o an bildiğim her şeyi unuttum sadece odanın içinde ağrıdan dört döndüm yürümek geldi aklıma bi tek bir de sürekli otur kalk yaptım squat şeklinde gece 3 gibi başladı sabah 8de doğurdum
Hizligonzales Hafize23 benim sancim yoktu ama 2cm açılmam vardi eve gelip merdiven inip ciktim squat yaptim sicak suyun altinda karnima masaj falan yaptim ertesi gun 4cm oldu acilmam yatis verdiler hastanede de surekli yuruyus ve squat seklinde otur kalk ikin yaptirmislardi.
Mrlsoykrn Hafize23 kızımda sancı başladıktan sonra hasteneye gittim odada hep yürüdüm sancı gelince çömelip kalkıyordum 2 santim açılmam 1 saate 8 oldu hemşire bile şaşırdı naptın sen die çok kolay bir doğum oldu İnşallah sende bir avazda kurtulur bebeğini kucağına alırsın 🤲
MugeGuness Hafize23 hep hareket ettim canım. Koridorda yürüdüm, merdiven inip çıktım, pilates topunda zıpladım. Sancı gelince bile durmadım. Doğumum kolay oldu çok şükür. İnşallah senin de su gibi doğumun olur 🤲
Simay13 Mysmrt yürümeye izin var mı. 10 sene oldu doğum yapalı ben. Nst.ye bağlı tutmaya çalıştılar beniii. Fakültede doğum yapmıştım. İstemiyorum neden nstye bağlı tutuyorlar ki. Sorun falan da yoktu.
Hafize23 Mysmrt Simay13 yarın gidicem hastaneye fitille açılma sağlanmaya çalışılacak şimdilik 1 santim açıklığım
Melekg Ben son zamanlarım da sürekli merdiven inip çıktım 4cm açıklıkla muane esnasında doğuma alındım suni verildi sancı çekmedim o yüzden hastane de hiç bişey yapmadım açılmam kendi kendine 2 saat içinde oldu doğurdum
Seyma65 Melekg suni sancı nasıl bir şey şu an bebek kilosu önde olduğu için doktorum suni vererek doğumunu başlatabiliriz ya da sezaryene alırız dedi kafam çok karıştı ne yapsam bilemedim
MugeGuness Simay13 var var ben kolumda serumla yürümüştüm hep. Pilates topunda zıplamıştım. Ara ara nstye bağlıyolardı tabi o zamanlarda dayanılmaz oluyodu sancı hareketsiz kalınca. Hareket çok iyi geliyor
Yaprakbatgi Hizligonzales benimde 2cm acilmam var bebekte kanala iyce yerlesmis dedi doktor ama agrim sancim hic yok 37+5 haftaligim acilmam 1 haftadir var nerdeyse
Mysmrt Hafize23 ben yattığımda da 1 cm idi. Normalde suni sancı vereceklerdi ama kendi sancım başladı şansıma. Sonra açılmayı hızlandırmak için İpli bi fitil gibi bir şey verdiler alttan. İpi dışarda kalıyor görünüyor ne olduğunu bilmiyorum. Gündüz 4te yattım ertesi sabah 7ye kadar 1 cm de kaldı. Sonra 8 gibi baktılar 8cm dediler iki dk sonra baktılar 10 cm tam açıklık deyip doğuma aldılar
Simay13 MugeGuness bana izin vermediler. Hatta reddettim sancılarım yükselince bebeğini riske atarsan mesuliyet kabul etmiyoruz diyip beni korkuttular. Yattigin yerden sancı çekmek çok aşırı zor
Hafize23 MugeGuness amin inşaAllah kendi sancım düzenli olmadığı için endişeliyim fitille yumuşama sağlansınmı bekliyimmi karar veremiyorum her gün yürüyorum hareketler yapıyorum ama açılmam 1 cm😔
Mysmrt Hafize23 fitil sadece açılmayı hızlandırmak için dediler valla yani normal sancı çektim işte o yüzden ağrıya bi etkisi olduğunu düşünmüyorum
Melekg Seyma65 damardan Bi serum açılmam vardı ama sancı hissetmiyordum nst de sancı cıkıyordu ondan taktılar yine hissetmedim ayarı açtılar ebe senin şuan yerlerde yatıo olman lazım saç baş dağınık dedi bnde tık yok hiç sancısız 10 cm oldum suyumu Dr patlatınca acayip sancı geldi o an doğurdum yani suni sancı Bana olan etkisini bilmiyorum açıklığın varsa suni yi dene kendimce korkulacak birşey yok
Safiyenurrr Seyma65 bende aynı senin gibiyim ptesi yatiş verildi suni sancı ile doğumu başlatacaklar benim ki de kilosu önde 3700 civarinda
Seyma65 Melekg açıklığım yok rahim ağzı uzunluğumda normal ama bebek kilosu 3800 37+3 deyim pazartesi hastaneye yatarsam fitil şeklinde vereceğini söyledi dokto eğer istersem 38+0 olucaz nasipse yani
Hizligonzales Yaprakbatgi bunyeden bunyeye degisiyor sanirim banada o zaman doktorum 1gun sonrada yapabilirsin 1 2 hafta sonrada belli olmaz demisti. Benim sancim hic yoktu suni ile dogum yaptim.