Busepya ben tutmadım ilk gün çekincek halim yoktu açıkcası dikişlerden dolayı ertesi günde kardeşim çekmişti eşim ben bebişi , isimli tulum yaptırmıştım bebeğimede onu giydirip kendim çektim fotoğrafçıda aynı şeyi yapcak zaten bence ona para verceğinize yenidoğan çekimi yaptırın biz öyle yaptırdık haftasonuda 1 yaş çekimimiz var😇