As06 Kızlar sizce yaptırayım mı vakit uygun mu ve acır mı ya acaba dayanabilir mıyım ki cok sert benimkıler yoksa jiletle alcam
Mervisss As06 yaptır canım ne olur ne olmaz ben normalde lazere gidiyordum ama hamile olunca yapmıyorlar.. dün gittim agdaya bugün kontrolüm War diye tertemiz çok şükür 🙏. Zaten 15 Kasım doğum dedi 10. Günden bişey olmaz
Oznr As06 ben yaptırıyorum zaten jilet yapamam goremiyorum cunku😀 birde simdi jilet yaoarsan dogumdan sonra hemen cikmis olacak o daha zor
As06 Mervisss benim daha 18 gunum var cuma gunu kontrole gideceğim acıyor mu bende lazere gıdıyordum bitmedi malasef
Fulyax Ağda rahatlık kesinlikle yaptırın bende 37+3 olduğumda randevu var bakalim normal dogum olacak 41 42 haftalar görmeyiz 😂😂😂
Smyre Kekmez Jilet kullansam mı ben de acaba 37 olcam kararsız kaldım artma olur mu doğumdan sonra da bırakırım diye düşündüm ama
Ebrumertruzgar Kekmez ben hamile kalmadan once lazere gidiyodum o yuzden jiletliyodum hamile kalinca lazere ara verdim ve jiletlemeye devam ettim carsamba gunu sezeryan olucam napiyim jiletle temiz olurmuki tam goremiyorum gobegimden temiz jiletleyemiyorumki
Laayla Kekmez her yeri yapabildin mi jiletle ben iç kısımlara yetişemiyorum çömelip yapmam lazım çömelirsem kalkamam diye korkuyorum😂
Ecrindemet Bende 37+3 um.Acaba gitsem mi diyorum ya da 38.haftayimi bekleyim diyorum.Bir anda sanci falan gelir diyede korkuyorum.carsamba kontrole gidicem bakim doktor ne diyecek🙂
Mervisss As06 acı olmuyor desem.yalan olur ama tertemiz oluyorsun 20 güne falan tekrar çıkar sen üzerinden makina ile geçersin
Gulsunada Bende 37+2 deyim bugün yaptrdm çok şükr rahtldm çarşamba doktr kontrolm var zaten heran doğum olblr hazrlklı olmak lazm
Kekmez Ebrumertruzgar sezaryende nasıl oluyor bilmiyorum ben normal doğum yaptım fakat eğer illa almanız gerekiyorsa ayna koyup yapabilirsiniz ben öyle yapmıştım birde permatikler keskin oluyor watsons yada gratis gibi mağazalarda kadın jiletleri satılıyor onlar daha iyi oluyor yada jilet venüs diye bir jilet var oda iyi oluyor
Burcuuuuu Kızlar K. Bakmayın biraz sacma olabilir ama bişey sormak istiyorum gece fitil koymuştum bugun agdaya gitsem bi sakıncası olur mu acaba 😊