Merhaba kızlar,
Dün kontrolüm vardı bugün 38+5 oldum. Fakat bebişin gelmeye hala niyeti yok gibi, bende gelmek istemiyorsan kal annecim çıkma modundayım 😃 Ben dışında herkes sokakta doğuracaksın bu gidişle kafasında. Şimdi birşey sormak istiyorum. Yakın zamanda doğum yapan kişilerden kiminle konuşsam ultrasonda çıkan bebeğin kilosuyla doğumda çıkan kilo arasında fark var diyor (yakın arkadaşım 40 gün önce doğum yaptı doktoru 3600 olur demişti 4800 doğdu) bariz farklardan bahsediyorum. Normal doğum için bekliyorum ama gözüm korkmadı değil bu şekilde yaşayan oldu mu bilgi verirseniz çok sevinirim