AsyaCngz55 esmerella37 ben çizgi görmüyorum ama 2 günde bile değişebiliyor bu testler. Şüpheniz devam ediyorsa 2 gün sonra bir daha deneyin
Elisa55 esmerella37 canım ben adetime 15 gün kala erken gebelik testinde ögrendim hamile oldugumu asırı silik bi cizgi vardı zor görünüyodu seninde suan öyle. İnsallah test bozulmamıstır da hamilesindir 🤲🏻
Ilay-1 esmerella37 bende görüyorum fotodan gözüküyorsa yakından daha belirgindir umarım vardır kaç gün vardı
Gunicka esmerella37 test kaldikca cizgi koyulasiyormu? Yeni hamilelik silik gosderiyor bende hamilelikde 10 gun once yapmisdim ilk idarar deyildi boyleydi
minikmucizeemaak esmerella37 Çizgi var gibi çok kullandım bu testten ama ilkteki çizgi çok önde çıkmış test bozul olabilir mi ? Bidaha tekrarlasana canım. Benim kimyasaldan sakladığım testlerim var onlarla örnek göstereyim istersen