Merhaba kızlar:) Bugün 11. hafta kontrolüm vardı, doktorum 12. Haftadan itibaren, günde 5tane kullandığım estrofemi azaltarak bırakabileceğimi söyledi. Siz de durum nasıldı, hamilelikten sonra ne zaman bıraktınız? Uzun süre kullanmak bebek için zararlı diye bir şeyler okudum da merak ettim.