mucizemm_00 yagmur_3566 benim ilk gebeliğim de erken doğum oldu maalesef kaybettim bebeğimi 6 aylıkti şuan Rabbime şükürler olsun ki tekrar hamileyim ve önlem amaçlı olarak kullanıyorum alttan progestan
32Busra32 yagmur_3566 bende Şuan kullanıyorum 19+4 üm erken doğum olmasın diye verdi doktorum fitil olarak
yagmur_3566 mucizemm_00 evet kanamayla gittim öyle söylediler ama bugün kanamam yok sadece ağrı var bilmiyorum kötü bişey olur mu
mucizemm_00 yagmur_3566 yok canım korkma Allah’ım izniyle inşallah sağlıkla kucağına alırsin bol bol dinlen canım günde bir kaç defa yirmi dk yarım saat kadar ayaklarını duvara dayayıp kaldır ❤️
mucizemm_00 yagmur_3566 iyi düşün iyi olsun canım 🥰 bol bol dualar oku inşirah süresi oku dualar et dualarım seninle birklte olacak canım 🙏