Tugcecv Bitanemm erkek bebekte oluyormus çok yaygın bizde de vardı detaylida çıkmıştı ben kafama takmadim bile unutmuştum doktor düzelmiş dedi
islimkry Bitanemm 15. Haftada bize de söyledi böbreklerde belirginlik var diye. Haftaya tekrar kontrole gidicez bakalım inşallah ilerlemez
Elifnur_06 Ben yaşıyorum erkek bebeğimin böbrekleri 10 mm oldu malesef ama doktor hala sikinti yok dedi sünnetle ya da ilk çisinde geçer dedi ve şuan 33 haftaligim doğuma alındım :( sizde içinizi ferah tutun
Bitanemm Tugcecv benim doktorum geçer ya da geçmez diye detaylı şu an bilgi vermedi umarım sağlıkla kucağımıza alırız
Tugceeeeeee1 Bitanemm benimkinde de vardı çok küçük ama takip edelim dedi Dr sonraki randevu da baktı bişe kalmamış düzelmiş dedi iciniziferah tutun
Tugcecv Bitanemm geçiyor genelde dediler bana geçmezse de doğumdan sonra böbrege bakan doktor bakiyormus hemen bebeğe
Elifnur_06 Yok açılmam olduğu için alındım. Yani böbrek genişlemesi var erken gelmesi sorun olur mu dedim hayır olmaz dediler
Bitanemm elifnur41 32 biri 5 6 biri 7 dedi 10 olursa risk oluşacak dedi tekrar kontrol yazdı bir hafta sonra için