Kızlar ben adet tarıhıme göre 8+3 doktora göre 7+3 haftalık hamıleyim ılk doktora gıttıgımde 5 buçuk haftalıktım doktor kalp atışı var ama küçük olduğu ıcın bız duyamıyoruz demıstı kontrolüm haftaya ben dun akşam aşırı mıde bulantısı ve halsızlıkle acıle gıttım kadın doğum doktoruda muayene ettı karnımdan kalp atışı olduğunu gösterdi ama dınleyemedık alttan muayene de kalp atışını net duyduk gayet güzel dedı çok şükür ama benım ıcımı bi korku sardı oğlumda kalp atışını 5+6 da karnımdan duymuştum basına böyle bısey gelıp sağlıklı ılerleyen varmı lütfen ıcımı rahatlatın buna çok ıhtıyacım var 😢