feyzatanis34 canım 3. 4. Aydan sonra azalıyor yada tamamen geçiyor. Bende de öyleydi ilk aylar her yemekten sonra şeker falan yemek zorunda hissediyodum geçmiyodu tabi de. Şimdi 26.haftadayım bu ara ağzımın tadı yine değişik ama ilk zamanlar gibi çamur gibi değil.