Daisy0000 Evrem_234 Çikolata ile vs alakası yok canım. Yapı meselesi bence. Ben her gidişimde normal peynir zeytin kahvaltılık yiyip gittim,hepsinde de direk bacağını ortadan ayırıp,verebileceği en net pozisyonda gösterdi 😅
Beyzayasar43 Evrem_234 göstermiyorsa.kiz olma olasılığı çok yüksek 16+3 de göstermedi ve doktorum %90 kız dedi
Okayss Evrem_234 erkek olsa gösterirdi bence doktorum öyle demişti bana erkekler hemem belli ediyor kızlarda biz doktorları süründürüp duruyor demişti 😁
Pekii Daisy0000 hahaha ayy maşallah çok güldüm nasıl da göstermiş 😅 kaçıncı haftada böyle gösterdi 😅😅
Havvaca Daisy0000 Arkadaşa katılıyorum benimki aç da gitsem neresine baksak orayı gösteriyor pipiyi yüzünden daha çok gördük 😂
Okayss Evrem_234 Bence bi kızın olacak sağlıklı hayırlı evladın olsun inşallah ama içime böyle sindii benimde bi kızım olcak daha yeni gösterdi 17. Haftadayız ☺️
kubrasena Biz dün gittik vişne suyu ve tadelle yedim kıpır kıpırdi Dr. Direk net gördü bacak arasını çok şükür kız ama arkadan kordon görüyorum ucundan karışıklık olmasın bir sonraki ay net olur dedi 🥰🥰 şuan 14+4 teyiz ,🥰