Arkadaşlar selam dün rutin kontrollere gittiğimde 19hafta küsur olduğum halde ikili testimdeki 2 hastalık riskininde düşük olmasına rağmen bebeğin beyninde kist olduğu çıktı. Bunun hastalık riski belirtisi olabileceğini ve riskin olup olmadığını ancak detaylı ultrasonda öğrenebileceğimi söyledi doktor daha önce başına gelen varmı????