Arkadaşlar bugün e bebekte tek kullanımlık lohusa külodu gördüm alıp almamakta çok kararsız kaldım ped yerine lohusa külodu alsam daha rahat mı ederim yoksa daha mı zorlanırım kullanan var mı acaba?
Lohusa külodu postalarına baktım terletiyor , acıtıyor gibi yorumlar okudum bir daha ben sormak istedim gerçekten acıtır mı yardımcı olmaz mı? Acıtması normal doğumda dikiş olunca acıttığını yazan olmuş, sezaryen doğumda da dikişleri acıtıyor yazmış sonuçta normalde de zaten kilod giyip ped takmayacam mıyız lohusa kilotları daha mı sert oluyor. ? Kullananlar yorum lütfen