Acuka Kızlar 38+4 um gece kusma ishal ile acile gittim besin zehirlenmesi dediler ama yedıklerımden kimseye baska bırsey olmadı bırde 1 parmak acıklık ve bebek kanala inmiş dediler sunni bağlayıp dogumu baslatcaklardı kabul etmedim merak ettiğim kusma ishal doğum belırtiside olabilirmı ve 1 parmak acıklık varken ne zmn dogum olabilir