Eliffffylzzzzz Merhaba kızlar daha yeni hamileyimm 4 5 haftalık ama aşırı şiddetli karın ağrım var sebebi nolabilir çok korkuyorum
3MelekAnnesiiii Eliffffylzzzzz karin derken tam olarak neresi? Alt ust sag sol. Bendede olmustu alt karnimda megerse gaz sikismasiymis bende cok korkmustum
3MelekAnnesiiii Eliffffylzzzzz yanlarsa yumurtaliklarin olabilkr canim o bendede oldu icini rahat tut. Hic kontrole gittinmi keseyi falan gordunmu
Aysegulozak12 Eliffffylzzzzz hayır düşük veya baska birsey olsa kanama gelir bende senim haftalardayken karnım okdr cok ağrıyordu ki oturup ağlıyordm ama gecti 😂 şimdi 32 haftalk oldk
sevdaak Eliffffylzzzzz yok canım gaz sancısıdır düşük falan olsa arkadaşların dediği gibi kanama gelir hatta doktoruma sordum kabızsan olur demişti kan tahlili yaptırdın mi
Eliffffylzzzzz 3MelekAnnesiiii yok daha erken dediler o yüzden gitmedim 6 haftalık olunca gidin dediler
3MelekAnnesiiii Eliffffylzzzzz icini rahat tut kanaman olmadikca korkma Allahin izniyle bisey olmaz. Ben 6+3 üm ara ara bendede oluyo hala
Eliffffylzzzzz 3MelekAnnesiiii evet ilk o yüzden çok sıkıntıya giriyorum galiba gebelik hakkındada pek bilgim yok kafam allak bullak oldu🤦🏻♀️😅
3MelekAnnesiiii Eliffffylzzzzz ilk bebek heyecani ve korkusu🥰bilirim ama sen icini rahat tut insaAllah hersey yolunda gider alirsin minigini kucagina🌹♥️🤲