Merhaba bugün 38+0 olduk kontrolüm vardı doktorum bebeğin testislerinin su topladığını ama korkulacak bişey olmadığını çoğunlukla kendiliğinden geçtiğini söyledi. Başına böyle bişey gelip kendiliğinden geçmeyen oldu mu :( çok moralim bozuldu neden olmuş olabilir acaba su toplaması